Saját tapasztalatunkból tudjuk, hogy bármi megtörténhet, például, hogy a megrendelt áru hibás (javítható vagy javíthatatlan hibája van), és Ön kénytelen reklamálni az árut. Kérjük, hogy a reklamációs eljárás sikeres lebonyolítása érdekében kövesse az alábbi utasításokat.
A reklamációs eljárás menete:
1. Lépjen velünk kapcsolatba az info@mimulo.hu e-mail-címen, és tüntesse fel az alábbi adatokat:
- a megrendelő utóneve és vezetékneve;
- címe;
- telefonszáma;
- a reklamáció oka (rövid leírása);
- csatoljon fényképet a hibáról.
2. Az e-mail üzenet feldolgozását követően legkésőbb a következő munkanapon telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot. Egyeztessen munkatársunkkal a beküldendő dolgokat illetően - ő mondja meg, elég-e csak a termék hibás részét visszaküldeni, vagy a teljes terméket - annak tartozékaival együtt - kell visszaküldeni.
3. Kérjük, hogy az alapvető információkat tüntesse fel a csomagban - Név, vezetéknév, rendelési szám (vagy számla, szállítólevél) és email címe a gyorsabb visszaküldés érdekében.
Az árut gondosan csomagolja be, és küldje el a következő címre:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov, Csehország
Nagy méretű, 20 kg feletti küldemény - pl. gyerekülés - esetén előzetes egyeztetés után az általunk megbízott futár házhoz megy a visszaküldendő áruért. Jogos reklamáció esetén a reklamált áru szállítási költségét átvállaljuk.
4. Tájékoztatni fogjuk Önt a reklamációs eljárás eredményéről.
- Az ügyfelek számára
- Amit a vásárlásról tudni kell
- Gyakran ismételt kérdések
- A vásárlás előnyei
- Szolgáltatásaink
- Szállítás és fizetés
- A vásárlástól való elállás és termékcsere
- Reklamáció
- Ajándékutalványok
- Kuponok
- Blog
- A kereskedőről
- Mimulo.hu
- Felhasználási feltételek
- Adatvédelmi irányelvek
- Elérhetőségeink
- Vásárlói vélemények
- Partnerprogramok
- Affiliate program
- Nagykereskedelmi együttműködés